dilluns, 10 de novembre del 2008

Ara sí, fi de fires 2008

Crec que han estat les fires de Girona més llargues que he viscut. Després de començar el dia 24 d'octubre, ahir es va celebrar l'acte de cloenda a les 20:00 hores amb els focs artificials i allà hi era jo, la meva càmera i l'Uri.

Vam tenir un punt de vista privil·legiat, tot i que estàvem una mica lluny! A part d'uns indesitjables que només feien que fer merder per la muralla, la resta es va desenvolupar correctament.

Avui he estat comentant amb gent, que segons ells, els focs van ser molt curts (15'), però a mi em van semblar bé, potser perquè l'any anterior no hi vaig poder anar, o potser perquè no em vaig separar en cap moment del visor de la Nikon
.

Les fotos dels focs sincerament em van semblar força complicades de fer, però alguna cosa vaig salvar, je je. No m'enrotllo més i us deixo les fotos aquí; apa, salut!














No és que se m'hagin colat aquestes dues últimes fotos, sinó que són en agraïment a l'Uri, per venir ahir amb mi, i soportar els "pitidos" de la camera! jaja Vaia crac!

Ara sí que ja plego, però una última cosa... Girona m'enamora!

3 comentaris:

Juan C. Aguero ha dit...

Saludos me parecen muy interesantes tus fotos, aunque con temática diferente a las mías.
Gracias por comentar en mi Blog.

shana rey ha dit...

directamente escaneados, aun me peleo demasiado (muchisimo u.u) con el photoshop i no se ni lo que son los vectores jajajaja

pero poc a poc

un beso!!!

i preciosos cohetes (:

pidi i mystify ha dit...

ei cosinet soc l'edu jejeje ei les fotos son xulissimes aviam si undia ens fas un book ami i l'anna apa dewwwwwwwwwwwwwww