dimecres, 12 de novembre del 2008

Tard, però em presento.

Mirant les dues actualitzacions que havia fet, m'he adonat que els pocs que visiteu aquest modest blog no sabeu qui sóc. És per això que avui posaré una foto meva, sempre però, després de'explicar la meva modesta, i mala, primera experiència amb la ITV. Ahir vaig anar-hi després de fer 2 mesoso que estava caducada, i la meva sorpresa va ser que... CALIFICACIÓN: INSUPERADA. Quina gràcia, a sobre de quedar-me amb cara tonto i pagar 50 euros, em van pintar els baixos de la furgo amb spray. Doncs bé, un dia d'aquests l'hauré de dur a "arreglar" perquè ja funciona bé, però tot s'ha d'entendre, als seu 20 anys hi ha coses que no estan al 100%. És com si li dius a algú vell que s'ha de canviar el genoll, quina gràcia! Després de la meva indignació aprofito per presentar-me a mi, i la meva lenta, però estimada Volkswagen T3.


K de Kikuu.



Volkswagen T3

1 comentari:

OnA i GrK ha dit...

Iepala "primo"!! Aquest fotògraf... quin troç de fotògraf de primera!
T'hem afegit l'enllaç del teu blog al nostre, jeje, hem de fer pinya!!
Està guapo que et fagis un blog de foto, a veure quan em trec la mandra de sobre i me'n faig un jo tb, després de tant de temps de dir-ho!
Saludos a tota la familia, i anirem pessant per aquí a veure aquestes noves fotos que penges... (pd: tard, però ja hem actualitzat el blog!)